Napotki
Za paciente

12. 12. 2025

DOLGOTRAJNA OSKRBA

Dolgotrajna oskrba združuje ukrepe, storitve in aktivnosti, namenjene osebam, ki so zaradi posledic bolezni, starostne oslabelosti, poškodb, invalidnosti, pomanjkanja ali izgube intelektualnih sposobnosti v daljšem časovnem obdobju ali trajno odvisne od pomoči drugih oseb pri opravljanju osnovnih in podpornih dnevnih opravil.

Postopek za uveljavljanje pravic do dolgotrajne oskrbe:

VLOGA ZA UVELJAVLJANJE PRAVIC DO DOLGOTRAJNE OSKRBE

1. ODDAJA VLOGE: Zavarovanec, njegov pooblaščenec ali skrbnik vloži vlogo na Center za socialno delo Gorenjska:

  • osebno na vstopni točki za dolgotrajno oskrbo na naslovu Koroška cesta 21, Kranj
  • Vlogo je možno oddati tudi na vseh enotah Centra za socialno delo Gorenjska (enota Škofja Loka, enota Kranj, enota Tržič, enota Radovljica, enota Jesenice).
  • Priporočeno po pošti na naslov Center za socialno delo Gorenjska, Šuceva ulica 23, Kranj

2. OBISK NA DOMU: Vstopna točka bo preverila izpolnjevanje pogojev. Svetovalec za dolgotrajno oskrbo se dogovori za obisk na domu, kjer pridobi potrebne informacije za pripravo ocene upravičenosti do dolgotrajne oskrbe in načrta priporočenih storitev.

3. ODLOČBA: Center za socialno delo izda odločbo iz katere je razvidna kategorija dolgotrajne oskrbe (od 1 do 5), v katero se je zavarovanec uvrstil.

4. ODLOČITEV ZA OBLIKO DOLGOTRAJNE OSKRBE: Na podlagi kategorije upravičenosti se upravičenec sam odloči katero obliko izvajanja oskrbe želi koristiti.

5. IZVAJANJE DOLGOTRAJNE OSKRBE: Za konkretne storitve se upravičenec dogovori s koordinatorjem za dolgotrajno oskrbo (zaposlen pri izvajalcu dolgotrajne oskrbe), s katerim pripravita osebni načrt.

Kontakti za Občino Jesenice:

– koordinatorka za dolgotrajno oskrbo:

 🏠 Jerneja Kopavnik, mag.soc.del.

 💬  jerneja.kopavnik@dfb.si

 ☎  04 5834 115

– vodja pomoči na domu in dolgotrajne oskrbe: 

🏠 Maja Olip, mag.soc.del.

💬 maja.olip@dfb.si

☎ 04 5834 104

Za vse informacije oziroma morebitne nejasnosti o dolgotrajni oskrbi vam je na voljo tudi državni klicni center na telefonski številki 114, vsak delovni dan med 8. in 16. uro.