/ Dejavnosti / Splošne in družinske ambulante / Dostopnost do ambulant
Dostopnost do ambulant
Pacienti imajo več možnosti dostopa do ambulante svojega zdravnika:
Telefonski klic
Zdravstveni dom Jesenice ima za ambulante splošne oz. družinske medicine organizirano centralno sprejemanje klicev v Zdravstveno administrativnem centru (ZAC). To pomeni, da zdravstvene administratorke v sprejemnem klicnem centru sprejemajo vse telefonske klice, namenjene posameznim ambulantam. Administratorka razvrsti klic, odpre obravnavo ter potrebne podatke vpiše v informacijski sistem. Osebje v ambulanti vidi zapis ter vrne telefonski klic. Medicinska sestra vrne klic pacientu najkasneje naslednji delovni dan. Ob ponedeljkih in torkih je klicev največ, takrat se občasno zgodi, da je na vrnitev klica potrebno počakati na naslednji dan.
Telefonski klic je namenjen bolj akutnim zadevam, torej, ko pacienti rabijo hitrejši odziv, medtem ko je elektronska komunikacija preko aplikacije DoZdravnika namenjena urejanju zadev, ki lahko počakajo nekaj dni.
E-komunikacija
V ZD Jesenice smo z 12.2.2024 povsem ukinili komunikacijo preko elektronske pošte. Zaradi varnosti komuniciranja in ustrezne sledljivosti smo prešli na elektronsko komunikacijo preko DoZdravnika. Ambulanta se bo odzvala na elektronsko sporočilo pacienta in nanj odgovorila najkasneje v treh delovnih dneh – pacienti so o tem obveščeni v avtomatskem odgovoru. Aplikacija omogoča tudi pregled nad izdanimi recepti in njihovo obnovljivost, nad izdanimi napotnicami in njihovo veljavnostjo.

Spletna rešitev doZdravnika omogoča sodobno komunikacijo z ambulanto. V tej aplikaciji lahko pacienti varno in zanesljivo naročite zdravila, kontrolne napotnice, uredite bolniški stalež ali pustite sporočilo ambulanti. Naročilo oddate hitro, enostavno, brez čakanja in brezplačno.
V primeru, da še niste uporabnik doZdravnika, vas vabimo k enostavni registraciji na spletnem naslovu www.dozdravnika.si
Za vsa vprašanja, ki so vezana na portal doZdravnika, se lahko obrnete na podpora@dozdravnika.si ali pokličete na 04 600 76 00.
NAVODILA ZA UPORABO IN POMOČ so na voljo tudi tukaj: https://dozdravnika.si/help
DoZdravnika ni namenjen nujnim zadevam, za to je potrebno poklicati v ambulanto ali se osebno oglasiti pri zdravniku.
Zavedamo se, da novost in prehod z e-pošte na nov način e-komuniciranja lahko povzroči nekaj motenj in zapletov, zato vas prosimo za potrpežljivost in razumevanje.
Predstavitev delovanja aplikacije, navodila in pomoč najdete na: Pomoč | doZdravnika.si
Uporaba doZdravnika je za paciente brezplačna!
Poleg tega je možen OSEBNI dostop do ambulante, preko POŠTE ali preko NABIRALNIKA v ZD Jesenice.
Obremenitve ambulant se vsako leto povečujejo zaradi staranja prebivalstva ter večjih diagnostičnih možnosti. Naše zdravstveno osebje dela po svojih najboljših močeh. Paciente naprošamo, da stopijo v stik z ambulanto na enega izmed zgoraj navedenih načinov in počakajo na odgovor.